Řevnivost živená reklamou

darek-pro.jpg

Nepřátelství dvou táborů, zastávajících opačné názory na nejvhodnější péči o zdraví československých miminek hbitě podporovaly nejen firmy, dovážející a prodávající jednorázové náhrady, ale i masivní reklamy, vystoupení odborných lékařů, vydávajících dobrozdání ve prospěch těch firem, které jim zaplatily nejvíc a naprostá absence střízlivého uvažování u národa, náhle okouzleného „západními“ vymoženostmi. Bude trvat ještě dlouho, než si lidé této země uvědomí, svoji naivitu a začnou kriticky uvažovat nejen o dětských prdelkách, ale o výhodách konzumní globalizované společnosti jako takové.

Krtečci a jiné finty

Masivní útok slavil nakonec téměř stoprocentní úspěch. Vznikla i úspěšná česká firma, konkurující zahraničním tak dlouho, dokud se jí nepodařilo ovládnout český trh v dostatečné míře, aby zaplavila domácí miminka balíky neforemných jednorázových kalhotek a nevytlačila tak látkové pleny na okraj zájmu. Pak celý svůj podíl na trhu prodala své zahraniční konkurenci (údajné).

Řevnivost živená reklamou
Ohodnoťte příspěvek